Wie zijn wij?
  • Ik ben Femke. Ik ben 19 jaar. Mijn hobby's zijn lezen en schrijven. Ik woon in Erpe Mere en zit in het 1e jaar Toegepaste psychologie te vives.
  • Ik ben Ram. ik ben ook 19 jaar en volg ook Toegepaste psychologie in de Vives. Mijn hobby's zijn basketten, chiro en samen zijn met vrienden. In deze link vindt u mijn bestand van de Sadan-opdracht.
  • Ik ben Natan, ik ben 18 jaar en studeer Toegepaste psychologie aan Vives Kortrijk. Ik woon in Kortrijk en mijn hobby's zijn Chiro, Magic the gathering en uitgaan.
  • In deze link vind u mijn bestand terug Klik hier en in deze link vind je mijn powerpoint terug Klik hier
  • Hallo, ik ben Amber. Ik ben 18 jaar en studeer Toegepaste Psychologie aan Vives Kortrijk. Ik woon in Heule en ben dan ook leidster in Chiro Tsjoef Heule Watermolen. In deze link vindt u mijn wikipagina waarin ik mijn document en PowerPoint over drugspreventie terug.
  • Ik ben Pieterjan, ik ben 23 jaar en studeer Toegepaste Psychologie in Vives Kortrijk. Ik woon in Gent en mijn hobby is voetbal. In deze link vindt u mijn wikipagina waarin ik mijn 2 documenten heb geĆ¼pload.
  • Ik ben Emma, ik ben 18 jaar. Ik doe graag dingen met vrienden in mijn vrije tijd, ik volg toegepaste psychologie aan Vives Kortrijk. Zelf woon ik in Kooigem.
  • Ik ben Jorieke. Ik ben 19 jaar. Ik ben vorig jaar afgestudeerd als opvoedster A2. Hierin heb ik mijn hart verloren. Ik volg toegepaste psychologie, omdat ik opzoek was achter nog meer diepgang in verborgen gedrag. Ik doe dit in Vives Kortrijk. Ik woon in Nokere.